
Ik ben Rene van den Boom, ik leg de wereld vast vanuit unieke perspectieven, zowel vanaf de grond als hoog uit de lucht. Fotografie is voor mij niet simpelweg het indrukken van een knop. Het is het vangen van een onherhaalbaar moment, het spelen met natuurlijk licht en het vertellen van een verhaal zonder woorden. Mijn passie ligt in het creƫren van beelden die de kijker raken, inspireren en vasthouden.